UA-68682341-2

Hack Computer With Keylogger

කීලොගර් එකකින් අනුන්ගේ කොම්පීතරවලට වැඩේ දෙමු
Image result for keylogger virus
    ඔයාලට හුඟ කාලෙකින් හැකින් වැඩක් දෙන්න බැරි
වුණා ඔන්න මම අද ආවා හැකින් වැඩක් අරගෙන ඔයාලා දන්නවා හැකින් කිව්වාම විවිධ වර්ග වලට බෙදෙනවා මේ කීලොගර් එක අයිති සිස්ටම් හැක් වලට  මේකෙන් ෆේස්බුක් ,ජීමේලි,ට්විටර් වගේ එකවුන්ට් පවා හැක් කරන්න පුළුවන් අපි එහෙනම් වැඩේට බහිමු නේද

මුලින්ම කියන්න ඕන මම මේ දෙන කීලොගර් එක පරණ එකක් අලුත්ඒවෑ යතුරු හොයාගන්න අමාරුයි 
ඒක නිසා ඔයාලා මේක Install කරද්දි ඔයාලගේ සිස්
ටම් ඩේට් එකයි ටයිම් එකයි 2010 අවුරද්දට වෙනස් 
කරන්න නැත්තම් Install කරපු ගමන් උන්ගේ අලුත්
එක බා ගන්න කියලා කියනවා ඒක නිසා 2010 කරනන්න


දැන් මෙහෙමයි...keyloggers කිව්වම බර ගානක්

 තියනවානේ...මම ඒකෙන් තෝර ගත්තේ 

Ardamax Keylogger එක..

හරි එහෙනම් මුලින්ම මෙතනට ක්ලික් එකක් දීලා බා

 ගන්න

හරි දැන් මෙහෙමයි...keylogger එකක් භාවිතා 

කරන්ඩ පුලුවන් අවශ්‍යතා 2කට..

1-තමනගේම computer එක භාවිතා කරන තවත් කෙනෙක් hack කරන්ඩ

2-වෙනත් computer එකක් hack කරන්ඩ


දැන් එතකොට ඔයාල ගොඩක් දෙනෙක්ට අවශ්‍ය 

වෙන්නේ වෙන computer එකක් භාවිත කරන 

කාගේ හරි passwords hack කරන්නනේ.
..
ඒ නිසා මම අද ඒක ගැන විතරක් කියලා දෙන්නම්...

අනිත් විදිහ බොහොම ලේසි විදිහක්..ඒක ඔයාලටම

 කරගන්ඩත් පුලුවන්...ඒත් කාටහරි ගැටලු 

තියනවනම් කියන්ඩ...මම කියලා දෙන්නම්...

හරි මුලින්ම download කරගත්ත එක install 

කරගන්න..අපි මුලින්ම මේ software එක 

active 

කරගන්න ඕනේ
...
ඔයාලට පේනවා ඇති නේද ඔයාලගේ taskar එකේ

 පහල කෙලවරේ ardamax keylogger එකේ 

icon එකක් ඇවිත් තියනවා... 

 
ඒක උඩ right click කරාම submenu එකක්

 open වෙයි..ඒකේ තියනවා enter registration

 key කියලා තැනක්...

 
එතනින් ගියාම මේ වගේ dialog box එකක් open

 වෙයි...

ඒකේ මේ තොරතුරු ඇතුලත් කරන්න..

                User   : h3d1und 3r1k

                Serial : 206B-2A3B-91A2


හරි දැන් ok කරාම වැඩේ හරි...

දැන් ඉතින් hack කරන්න පටන් ගන්න තමා 

තියෙන්නේ.

..
මුලින්ම ආපහු  right click කරලා submenu 

එක open කරගන්න...


ඒකේ තියනව නේද Remote Installation

 කියලා එකක්..ඒකට යන්න
...
දැන් ඔයාලට දිග dialog එකක් තියනවා..මම මේ

 පල්ලෙහයින් දාලා තියන screenshots වල

 විදිහට ඒ ඒ dialog box එක සම්පූර්න 

කරන්න..සමහර dialog box වල screenshots

 මම දාලා නෑ..ඒවා ඔය තියන විදිහටම next 

කරන්න..




මෙතන send to කියන තැනට ඔයාගේ email adress එක දෙන්න..username,password තැනට ඔයාගේ email එකේ username password දෙන්න..




මෙතනදී මෙන්න මෙතනදි ඔයාලට පුලුවන් 

Installation file එකට කැමති icon එකක්

 දෙන්න..පේනවනේ මම firefox icon එක දීලා

 තියෙන්නේ...ඉතින් ඒ වගේ හොද icon එකක් 

දෙන්න අමතක කරන්න එපා...මොකද අපි තව 

කෙනෙක්ව රවට්ටන්ඩ ඕනෙනේ..
.
හරි දැන් ඒ විදිහට හදා ගත්තම ඔන්න අන්තිමට අපි

 හදා ගත්ත file එක ලැබෙනවා...


දැන් මෙච්චරයි කරන්න තියෙන්නේ...ඔය file එක 

දෙන්න ඔයාට hack කරන්න ඕන කෙනාට..අර මම

 කිව්ව වගේ icon එක වෙනස් කරානම් game

 එකක් හරි software එකක් හරි වගේනේ

 පේන්නේ..
.
එයා ඕක open කරපු ගමන්ම දන්නේම නැතුව

 keylogger එක ඔයාගේ යාලුවගේ තොරතුරු රැස්

 කරන්න පටන් ගන්නවා...ඊට පස්සේ සැරින් සැරේ

 ඔයා අර කලින් දුන්න email adress එකට log 

files එවනවා
...
screenshots,webcam images,internet

 logs,keystroke logs මෙකී නොකී හැම දේම

 හරියටම එවනවා...

නියමයි නේ..

තව දෙයක්...ඔයා හදා ගත්ත Installatin file එක

 මම කලින් කියලා දුන්න binder එකක් භාවිත

 කරලා තවත් File එකක් එක්ක bind 

කරගන්න...එතකොට අහු වෙන්නේ නෑම තමා
...
තව crypter එකෙන් crypt කරාම virus guard

 වලට අහු වෙන්නෙත් නෑ...

Share on Google Plus

About Unknown

ඔයාලා මේක කියෙව්වට සතුතියි මම ඔයාලට ඉස්සරහටත් මේ වගේ රසවත් ලිපි දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා ගැටලුවක් ඇති උනොත් මේකෙන් හරි බුකියෙන් හරි "Comment" කරන්න මම සියළුමසොෆ්ට්.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. ඕකට වඩා මේක හොඳයි http://bestxsoftware.com/

    ReplyDelete

Translate

Your Computer Deatails

Addsense

Ads By Google

UA-68682341-2