UA-68682341-2

Watch Dogs Pc Game Download In 45 Mb

මුර බල්ලන්ගේ ගේම් එක මොගාබයිට් 45කින් බාමු

ඔන්න මම අදත් ඔයාලට ගෙනාවේ අඩු ඩේටා ප්‍රමාණයකට බා ගන්න පුළුවන් ලොකු ගේම් එකක් මේ තමයි Watch Dogs ගේම් එක මේක Watch Dogs කිව්වට මුර බල්ලන්ගේ ගේම් එකක් නෙමෙයි ඈ ඔයාලා දන්නවද මේ රූපෙ ඉන්න පොර තමයි මං හිතන විදිහට මේකෙ ප්‍රධාන චරිතේ මෙයාට දුරකථනය මගින් විවිධ දේ හඳුනා ගැනීමේ හැකියාව සහ හොරෙන් දේකට ඇහුම්කන් දීමේ හැකියාව තියනවා මේ ගේම් එක එළිදක්වලා සතියක් ඇතුළත මිලියන4කට වඩා වැඩි පිරිසකට විකුණලා තියනවා

මේක අන්තර්ජාලයෙන් නිකම් බා ගන්න ගියොත් ගිගාබයිට් 9ක් වෙනවා ඒත් මම හින්දම ඔයාලට මේක MB 45කට අඩුකරලා දෙනවා මේක ඔයාලා ඇමරිකා වලින් ගන්න ගියොත් $39.99 වෙනවා මම ඔයාලට මේක දෙන්නේ නිකම් හරිද මේක දාලා තිබ්බ සයිට් එකේ යටින් දාලා තිබ්බ Comments වලින් සීරියල් එකක් ඉල්ලලා තිබ්බා මම ඒකත් දාන්නම්කෝ එහෙනම් 

                    Screen Shoots 

        විශාල කර බැලීමට රූපය මත Click කරන්න









          System Requirements For Watch Dog 

 

1.CPU: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz

2.RAM: 6 GB

3.OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (64 bit only)
4.Video Card: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM - Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770 / Intel Iris Pro HD 5200
 5.Free Disk Space: 25 GB
    Download Wath Dogs Pc Game

http://adfoc.us/31172956876523
Get Watch Dogs Seril Key Geanarater Site

http://adfoc.us/31172956880001

 




 

Share on Google Plus

About Unknown

ඔයාලා මේක කියෙව්වට සතුතියි මම ඔයාලට ඉස්සරහටත් මේ වගේ රසවත් ලිපි දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා ගැටලුවක් ඇති උනොත් මේකෙන් හරි බුකියෙන් හරි "Comment" කරන්න මම සියළුමසොෆ්ට්.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Translate

Your Computer Deatails

Addsense

Ads By Google

UA-68682341-2