UA-68682341-2

Iron Man 2 Game Download in 36 MB

යකඩ මිනිසාගේ දෙවෙනි ක්‍රීඩාව MB36කට බාගමු

ඔන්න මම දැන් දෙන්න යන්නේ ඉතින් යකඩ වගේ හයිය කොල්ලොන්ට හරියන යකඩ මිනිහගේ ගේම් එක ඔයාලා ඉතින් දන්නවනේ යකඩ මිනිහා කියන්නේ කව්ද කියලා එහෙම දන්නැති එකෙක් ඉන්නවනම් එක්කෝ උගේ ගෙදර ටීවි එකක් නෑ නැත්තම් ඌ උපතින්ම අන්ධයෙක්
මේ Marvel අයියලා ගහන ගහන හැම චිත්‍රපටියම මාර විදිහට ජනප්‍රිය වෙනවා ඒ ඇයි කියලා හිතාගන්න බෑ මම නම් හිතන විදිහට  මේ  Marvel අයියලගේ රහස තමයි හැම චිත්‍රපටියකටම සුපිරි බල තියන පුද්ගලයෙක් යොදාගන්නා එක

හරි දැන් ඒවා වැඩක් නෑ අපි මේක ගැන කතා කරමුකෝ මේ යකඩ මිනිහගේ ගේම් එක තියන කවරේ දැක්කා නේද ඒ තමයි ඌගේ හතුරා දෙන්නත් එක්ක ලොකු සටන් යනවා ඒ වගේම යකඩ මිනිහට තරඟ වලින් ඉදිරියට යන්න නම් විවිධ රොබෝ සත්වයෝ එහෙමත් මරලා දාන්න තියනවා

මේක බාගෙන දාගන්න ක්‍රමයක් තියනවා මේ ඒකෙ Step ටික

How to Play Iron Man 2:
 
1. First extract the Emulator
 
  2. Then open "No$Zoomer2.3.0.2" folder
  
3. Run "No$Zoomer"
 
           4. A box will appear from the select "NO$GBA" Emulator
 
5. The select the game and Run the game.
 
Play and Enjoy

හරිනේ බලන්න තියන ඔක්කොම බලලා බාන්න තියන ඔක්කොම බාගන්න මම ගියා.............

                 SCREENSHOOTS 




           Download Iron Man Game 

http://adfoc.us/31172956895629

                DownloadEmulator 

http://adfoc.us/31172956895773
 
Share on Google Plus

About Unknown

ඔයාලා මේක කියෙව්වට සතුතියි මම ඔයාලට ඉස්සරහටත් මේ වගේ රසවත් ලිපි දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා ගැටලුවක් ඇති උනොත් මේකෙන් හරි බුකියෙන් හරි "Comment" කරන්න මම සියළුමසොෆ්ට්.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Translate

Your Computer Deatails

Addsense

Ads By Google

UA-68682341-2