UA-68682341-2

Download 400 facebook Sinhala Photo Commentents

බුකියේ සිංහල පොටෝ කොමෙන්ටු 400ක්ම මගෙන්

ඔන්න මම පළවෙනි වතාවට බුකිය සම්බන්ධ දෙයක් කොටනවා බුකිය කියන්නේ අද වෙනකොට මහජන ජීවිතය නේ ඔයාලා දැකලා ඇති වවිධ රූප යොදා
ගෙන හෝ ඒවට එඩිට් පාරවල් දීලා බුකියේ කොමෙන්ටු දාලා තියනවා දැක්කම බඩ පැලෙන්න හිනා මාල විනෝදයි නේ ඔය පහසුකම මාර්ක් සකර්බර්ග් 

අයියා අවුරුදු කිහිපයකට පෙර හඳුනවා දුන්න පහසුකමක් ඕක හඳුන්වා දීලා වැඩි කාලයක් යන්නට කලින් මාර ප්‍රසිදීධියක් ලබා ගත්තා පොටෝ කොමෙන්ටු විකුණන්න

පටන් ගත්තා පොටෝ කොමේන්ටු බා ගන්න වෙබ් ආරම්භ වුණා ඕං ඉතින් ලංකාව කියන පුංචි රටටත් වසංගතේ බෝ වුණා සිංහල පොටෝ කොමෙන්ටුත් හැදුනා 

පොටෝ කොමෙන්ටු ගන්න තියන හොඳම තැනක් තමයි sinhalacomments sinhalacomments කියන්නේ Sinhala Facebook Photo Comment වෙනුවෙන්ම නිර්මාණය කර 

ඇති වෙබ් අඩවියකි. මෙම අඩවියෙන්ද ඔබට Sinhala Facebook Photo Comment සිය ගණනක් නොමිලේම ලබාගන්න පුළුවන්. ඒකට මෙතනින් යන්න

මං දෙන 400 යේ බලන්න තියන ටික බලලා බා ගන්න මම ගියා


   ලොකු කිරීමට රූපය මත ක්ලික් කරන්න


http://adfoc.us/31172956903241


Share on Google Plus

About Unknown

ඔයාලා මේක කියෙව්වට සතුතියි මම ඔයාලට ඉස්සරහටත් මේ වගේ රසවත් ලිපි දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා ගැටලුවක් ඇති උනොත් මේකෙන් හරි බුකියෙන් හරි "Comment" කරන්න මම සියළුමසොෆ්ට්.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Translate

Your Computer Deatails

Addsense

Ads By Google

UA-68682341-2