UA-68682341-2

No Offer And Download GTA V In 1MB

කිසිම Offer එකක් Password එකක් නැතුව GTA V මෙගාබයිට් 1කින් බාගමු

ඔයාලට මම කලින් මේක දුන්නා ඒත් ඒක දාපු එකා මුරපදයක් දාලා ඒක බා ගන්න ඔෆර් Complete කරන්න ඕන ඌට හෙන ගැහිලා ගියාවේ දැන් මම ඔයාලට දෙන්නේ මේක කිසිම 

ඔෆර් එකක් Complete කරන්න නැතුව කිසිම Password එකක් නැතුව අනෙක අරකට වඩා ඩේටා ගාණ හෙන අඩුයි ඔයාලා උඩ දකින්න ඇතිනේ මෙගාබයිට් 1කක් විතරයි

ඔයාලට මම කලිනුත් කියලා තියනවා මේකේ ග්රැෆික් සුපිරි හරියට ඇත්ත ලෝකේ ඉන්නවා වගේ කාර් එකක් හම්බ උණාම හප්පන්න හිතෙන්නෑ ඒ තරමටම මේක ඇත්ත වගේ 

මේකෙ මිල ඇමරිකානු ඩොලර් 59.99 කොහොමද අපේ රටේ සල්ලි වලින් මේක ගන්න ගියොත් මුළු සේසතම විනාශයි මේක ඔයා අන්තර්ජාලයෙන් ගන්න ගියොත් ගිගාබයිට් 32ක් වෙනවා මම කියන්නේ බොරුනම්

ඔයාලා බා ගන්න රාර් ෆයිල් එක දිග ඇරියාම බලන්න ඒකේ ගාණ කීයද කියලා එතකොට ඔයාලට පෙනෙයි මේකට කොච්චර ඩේටා ගොඩක් යනවද කියලා මම කලින් ලිපියේ රූප දැම්ම නිසා මේකේ දාන්න යන්නෑ 

මෙතනට ක්ලික් එකක් දීලා බා ගන්න කිසිම Offer එකක්වත් Password එකක්වත් නෑ කියලා මම සහතික වෙනවා මොකද මේක Upload කරේ මමනේ එක ඇඩ් එකක් මඟ හරින්න විතරයි තියෙන්නේ
Share on Google Plus

About Unknown

ඔයාලා මේක කියෙව්වට සතුතියි මම ඔයාලට ඉස්සරහටත් මේ වගේ රසවත් ලිපි දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා ගැටලුවක් ඇති උනොත් මේකෙන් හරි බුකියෙන් හරි "Comment" කරන්න මම සියළුමසොෆ්ට්.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Translate

Your Computer Deatails

Addsense

Ads By Google

UA-68682341-2