UA-68682341-2

Windows 7 Ultimate Full Stetup Download In 10MB

බිල් ගේට්ස් අයියගේ 7වෙනි ජනේලේ MB10කට

මේකට ඔයාලා ස්තූති කරන්න ඕන මට නෙමෙයි නෝන්ජලයට මොකද නෝන්ජලයා තමයි මාත් එක්ක ගේම ඉල්ලන්න කලින් මේක දාන්න කියලා කිව්වේ මම දැන් දාන්න ඕන ඔක්කොම ජනේල ටික අඩු ඩේටා ප්‍රමාණයකට බා ගන්න දාලා තියෙන්නේ ඔයාලා ඒවා අතරේ 7වෙනි ජනේලෙ හෙව්වනම් මෙන්න ඒකත් ගෙනාවා
බිල් ගේට්ස් අයියා ඉතින් මේවා වල හොර කොපි ගහන්න බැරි වෙන්න එකඑක ක්‍රම දාලනේ තියෙන්නේ මේ මොකක්ද Product Key කියන්නේ අන්න ඒක  මේක බාගෙන ඔය යතුරු හොයන්න මහන්සා වෙන්න ඕන නෑ මම යතුර තියන File එක බා ගන්න දාන්නම්කෝ

මේක නිකම් සෙටප් එන නෙමෙයි ISOFile එක ඔයාලට තියෙන්නේ නීරෝ රජාගෙන් හරි වෙන ගිනිගන්න එකකින් හරි සීඩී කෑල්ලකට දාග්නන එක ඊට පස්සේ පරිගණකය Restart කරලා F10 ඔබලා බූට් ගිහිල්ලා දාගන්න තියෙන්නේ මේකේ බිට් දෙකම තියනවා ඒ කියන්නේ
X64 සහ X86 ඒක නිසා මේක මොන බිට් එකද කියලා අහලා කොමෙන්ටු කොටන්න එපා හොඳේ

ඔයා Windows - 7 Professional 64 Bit එක විතරක් ලංකාවෙන් ගන්න ගියොත් රුපියල් 22,650.00ක් වෙනවා කොහොමද Ultimate බිට් දෙකම තියන එක ගන්න ගියොත් හප්පේ මුළු සේසතම විනාශයි මං කියන්නේ බොරු කියලා හිතෙනවානම් මෙතනින් ගහින් බලන්න දැන් දැක්කනේ බලන්න තියන ඔක්කොම බලලා බාන්න තියන ඔක්කොම බාන්න මම ගියා..........


                                      ScreenShoots





                  Download Windows7 10mb




Download Product Key




ඒක වැඩ කරේ නැත්තම මේ Activator එක ගන්න




Share on Google Plus

About Unknown

ඔයාලා මේක කියෙව්වට සතුතියි මම ඔයාලට ඉස්සරහටත් මේ වගේ රසවත් ලිපි දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා ගැටලුවක් ඇති උනොත් මේකෙන් හරි බුකියෙන් හරි "Comment" කරන්න මම සියළුමසොෆ්ට්.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Translate

Your Computer Deatails

Addsense

Ads By Google

UA-68682341-2